Skip to content

top 100 eines per l’aprenentatge de l’any 2009

Setembre 22, 2009

Ara fa tot just tres dies sortia la llista de les 100 eines més valorades pel que fa a l’aprenentatge. És una llista que es publica de fa uns anys i molt ben valorada pels amants de les TIC.

Aquest any l’eina més ben considerada ha estat Twitter, la utilitat de microblogging per excel.lència.  Aquest ha estat l’any de Twitter i molts mestres l’utilitzen diariament a les seves aules com a eina d’aprenentatge.

En segon lloc trobem delicious, un marcador social que dia a dia ha anat guanyant usuaris i per tant s’ha augmentat l’intercanvi de marcadors, amb el que això significa en intercanvi de coneixement.

En tercer lloc del podi, trobem Google Reader, una eina imprescindible per estar al dia de totes les notícies d’aquells llocs que ens interessen. Hi ha tants llocs i tant bons que és imprescindible l’ús de l’RSS.

Dins d’aquesta inacabable llista localitzem moltes eines conegudes com la plataforma wordpress, el programa audacity (editor de so), el navegador mozilla firefox(cada vegada més utilitzat), flickr (el portal de fotos més important), moodle (entorn molt utilitzat aquí a Catalunya).

Aquests exemples citats són alguns dels que trobem, però qualsevol persona amant de les TIC utilitza moltes altres eines. Des d’aquí recomanem a tothom que faci una ullada detallada a les que coneix i s’hi introdueixi.lresources

A continuació us deixem l’enllaç a la pàgina:

http://www.c4lpt.co.uk/recommended/index.html

Anuncis
One Comment leave one →

Trackbacks

  1. Twitted by JordiGarcia

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: