Skip to content

recursos tic aula

febrer 1, 2009

Ja fa temps que volíem publicar aquest recull, però la nostra intenció sempre es centrar-nos en blocs i recursos que facin companys de feina i no siguin coneguts.Avui us presentem un recull de recursos a Internet on trobareu materials educatius adreçats al professorat (webs de webs, dibuixos i fotografies lliures de drets d’imatge, fonts de lletres, pàgines de diferents àrees curriculars, festes populars), projectes telemàtics per participar amb els i les alumnes i pàgines destinades directament a l’alumnat, amb activitats per treballar en línia.

Aquest recull ha estat elaborat per la pàgina xtec.cat i ens pot servir de complement a altres recursos que ja disposem.

A continuació us deixem l’enllaç al recull:

http://www.xtec.net/ticaula/recursos/index.htmsuperior

A continuació us deixem l’arxiu d’àudio:

[blip.tv ?posts_id=1733918&dest=-1]

Anuncis
2 comentaris leave one →
  1. febrer 1, 2009 1:02 pm

    M’agrada aquest enllaç que has recomanat. Hi ha molts recursos i idees.

    Jo ja t’he enllaçat al meu bloc: http://ideesmagistrals.blogspot.com/. Avui vinc del grup del facebook per donar-te ànims a continuar perquè crec que tens una web molt completa. Jo seguiré les novetats que vages publicant.

    Una abraçada company!

    • dmarcos2 permalink*
      febrer 1, 2009 2:01 pm

      jo faré el mateix amb el teu. M’agrada molt l’estil que li transmets al bloc. felicitats

Deixa un comentari

