Skip to content

Acte dels premis blocs Catalunya

Octubre 11, 2008

Ahir vaig estar a l’acte d’entrega dels premis Blocs Catalunya. Era un dels nominats en la categoria TIC junt amb quatre blocs més. L’acte va començar a les 5 tocades amb diferents conferències que van ser en general interessants. Va ser molt interessant la primera del professor de la Universitat de Girona, en Miquel Duran. Una intervenció gens centrada en dades ni aplicacions d’última generació de cap mega portal d’internet. Segurament és la que més em va agradar de les que vaig presenciar. La resta bé però massa dades, propaganda i poc vivenciades que és el que si tenia per tots costats la d’en Miquel Duran.

A Continuació cap allà les 8 de la tarda ja passades, es va fer l’entrega dels premis. De cop l’auditori es va emplenar (a les conferències érem 4 gats) i allò ja tenia més caràcter d’entrega de premis. Van arribar gent “important”, com la consellera Geli, el president del Parlament, en Benach (quin carisma té aquest senyor), l’alcaldessa de Girona i diferents autoritats més. El presentador com bé sabeu era el Roger de Gràcia, li va donar un toc diferent, però en alguns moments la presentació va pecar de massa improvisació.

Pel que fa a l’entrega, el premi era molt bonic, la conjunció dels blocs i el mapa de Catalunya. El procediment d’entrega, curt i donant el protagonisme als guanyadors amb la possibilitat d’expressar unes paraules. Potser com a finalista m’hagués agradat que ens donessin més importància, però entenc que els guanyadors són els protagonistes de l’acte.

Com a conclusió l’acte va estar a l’alçada, vaig escoltar moltes paraules que feia temps que no sentia (2.0, escletxa digital, twiter, facebook, bloc, xarxa social) i es van repetir molt. Als que ens agrada aquest món estàvem com a casa i això s’agraeix. Vaig sortir amb un munt d’idees per tirar endavant (si m’ho permet el poc temps que tinc) i recursos per mirar. Com aspectes negatius, és una pena que els guanyadors ja ho sabessin abans de l’entrega. Considero que és més emocionant saber-ho allà enmig de tot i de tothom. Això em va fer pensar que si ho arribo a saber no pujo a Girona, però ara valoro positivament estar allà. Ningú em traurà que he estat finalista dels premis més importants de blocs que es fan a Catalunya.

De nou, gràcies a tots i totes els que em vàreu votar. Visca el món 2.0

Daniel Marcos Pallarès

One Comment leave one →
  1. Octubre 13, 2008 1:11 pm

    És un gran mèrit haver estat finalista d’entre tants i tants blocs com es van presentar. Enhorabona i penso que ser a l’acte i veure com som tants els que ens interessem per això que es diu web 2.0 va ser un luxe per a tots els assistents (premiats, finalistes i simplement curiosos)

Deixa un comentari

