Skip to content

Finalista premis blocs Catalunya

Octubre 7, 2008

Avui accidentalment he sabut que era finalista dels premis blocs Catalunya. Curiositats de la vida, he mirat per mirar la pàgina dels premis i veig que apareixia el meu bloc. No m’ho creia i ho he tornat a mirar. Si, era el meu, un bloc de recursos adreçats als mestres i les mestres, com jo, com molts i moltes que segurament han votat i han fet possible que jo fos uns dels afortunats. Segurament no guanyaré, ja que hi ha entre els finalistes autèntics monstres de la disciplina, però per a mi ja és un gran orgull arribar on he arribat (res extraordinari).

Quan fa tres mesos vaig començar aquest bloc, no pensava ni molt menys arribar fins aquí, únicament tenia la intenció, la mateixa que tinc ara i tindré, d’oferir recursos a companys i companyes de feina per aconseguir cada dia més un major grau d’aplicació de les TIC /TAC a l’escola.

Per últim donar gràcies a aquella gent que em dóna suport i aguanta hores i hores al meu costat, cada dia parlant del mateix tema: “El meu bloc”. A la Mercè, la meva dona que fins ara ha compartit ordinador amb mi, amb el perjudici que això li comportava ja que no podia disposar-ne quan ella volia i a l’escola Santa Anna de Premià de Dalt per donar-me l’oportunitat d’iniciar-me en un món que m’apassiona. No em deixaré per descomptat a la meva companya, la Mercè Corbella, companya d’aventura en el meu primer bloc “Activitats i sortides dels nens de cicle inicial” i que per cert, recomano que mireu, val molt la pena. Una altra vegada gràcies a tots i totes els que m’heu votat.

http://www.premisblocs.cat/finalistes

Finalistes TIC from Premis Blocs Catalunya on Vimeo.

http://www.premisblocs.cat/premsa

6 comentaris leave one →
  1. la pota negra de Premià permalink
    Octubre 8, 2008 4:05 pm

    Moltíssimes Felicitats!!!!!

    Cuanta emoció viscuda en saber que havies quedat finalista. Una vegada més queda demostrat que el temps i el treball posen en el seu lloc a les persones que s’ho mereixen.

    Gràcies per compartir les idees, les ganes, l’entusiasme… per aquesta feina nostra.

    Endavat ! això només ha fet que començar

  2. Laura permalink
    Octubre 9, 2008 6:22 pm

    Ue ue ue ueeeeeeeeee!!!!!

    Felicitataaaaaats!!! Estic molt i molt contenta que es reconegui la feina que estàs fent i la il·lusió que hi poses, segueix fent blocs, intranets,…i totes les coses que t’agraden, i de tant en tant una partideta de bamington =).
    Ara toca la moodle…és un altre mon , però també està força bé…jo aviat estaré “en ello”, t’hi apuntes???

  3. Noemí permalink
    Octubre 9, 2008 7:28 pm

    Ei, Dani! Que vagi molt bé demà a Girona!!
    Ens ha fet molta il·lusió que estiguis com a finalista. Mooolllteeeessss feeeelliiiiciiiitttattts!!!
    I molta bona sort!

  4. Octubre 9, 2008 7:57 pm

    Enhorabona: un bloc interessant 🙂

  5. Octubre 17, 2008 8:22 pm

    Felicidades desde Galicia.

Trackbacks

  1. Premis Blocs Catalunya 2009 « Recursos tic pel mestr@

Deixa un comentari

